شرح وظایف:
۱-ایجاد هماهنگی و همکاری متقابل بین پزشکان و پرسنل شاغل در مرکز
۲-دخالت در حل و فصل معضلات درمان بیماران و پاسخگویی به بیماران و ارباب رجوع در رابطه با موضوعات فنی درمانی اعم از پزشکی و پاراکلینیکی
۳-تبیین و تعیین برنامه یک ساله ( در ابتدای هر سال ) و چند ساله بیمارستان بمنظور ارتقاء کیفیت خدمات درمانی
۴-نظارت و راند سرزده شبانه از بیمارستان بصورت هفتگی
۵- تصمیم گیری گردش عملیات مالی بیمارستان
۶. نظارت و سرپرستی کلیه امور بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و اداری مرکز . ۷. تعیین خط مشی های لازم به رؤسای واحدها ی مدیریت داخلی ، مدیریت خدمات پرستاری و سایر واحدها ۸. نظارت و سرپرستی بر تنظیم بودجه سالانه و امضاء اسناد مالی پس از رسیدگی . ۹. تصویب یا تعیین خط مشی و یا مقررات مربوط به خدمات درمانی ، آموزشی و تحقیقاتی مرکز . ۱۰. نظارت بر اجرای قانون واگذاری بخشی از امور مرکز مثل امو ر خدماتی و تأسیساتی به بخش خصوصی ۱۱. ایجاد هماهنگی لازم با مقامات دانشگاه در مورد امور درمانی ، آموزشی و تحقیقاتی و تأمین نیازمندیهای مرکز . و همچنین ایجاد هماهنگی بین کلیه واحدهای بین بخشی مرکز بمنظور ارائه خدمات بهتر به بیماران . ۱۲. ارائه پیشنهادات لازم جهت تأسیس یا توسعه بخشهای مرکز به مقامات ذیربط و پیگیری آنها . ۱۳. مطالعه و بررسی وضعیت نیروی انسانی و تجهیزات بیمارستانی بمنظور تأمین نیازمندیهای مرکز . ۱۴. سرپرستی جلساتی که بمنظورهای مختلف از قبیل کمیته های پرستاری – مدارک پزشکی – آموزشی – ارتقاءکیفیت و غیره تشکیل می شود . ۱۵. فراهم کردن امکان برگزاری آموزشهای لازم به کادر فنی مرکز بمنظور ارائه خدمات مطلوب و بهتر به بیماران . ۱۶. شرکت در برنامه های آموزشی و تحقیقاتی پزشکی بمنظور ارتقاء سطح علمی . ۱۷. ارائه آمار و گزارشات مداوم به مقامات ذیربط دانشگاه . ۱۸. نظارت و کنترل و مراقبت از وضع دارو و لوازم فنی و تجهیزاتی مرکز جهت تأمین کسری آنها . ۱۹. ارزیابی فعالیت واحدهای تابعه مرکز بمنظور تسریع و بهبود درانجام امور مربوطه وبرنامه ریزی صحیح تردربخش ها ۱۵. امضاء کلیه نامه ها، احکام و مکاتبات اداری و مالی مرکز . ۱۶. نظارت و سرپرستی بر کار کلیه کارکنان مرکز . ۱۷. تایید نهایی ارزشیابی کلیه کارکنان مرکز . ۱۸. اجرای دستورالعمل های سیستم مدیریت کیفیت ۱۹ - اجرای سایر دستورات مقامات ذیربط دانشگاه در مرکز
|