واحد تکریم ارباب رجوع بیمارستان سیدالشهدا(ع) با فعالیت های زیر سعی در بهبود کیفیت خدمت رسانی به مراجعین عزیز می باشد:

  • اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رسانی از طریق تابلوی اعلانات، بروشور، کتاب راهنما و....
  • بازنگری واصلاح ومهندسی مجدد روش های انجام کار به منظور ایجاد سهولت وافزایش سرعت ودقت در خدمت رسانی به مراجعین.
  • تدوین منشور اخلاقی سازمان، به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع.
  • نظرخواهی از مراجعان، درباره کیفیت خدمت رسانی و چگونگی برخورد کارکنان.
  • ایجاد ساز و کارهای لازم، به منظور تشویق کارکنانی که موجب رضایت خدمت گیرندگان می شوند و برخورد با کارکنان خطاکار.
  • نظرسنجی از مردم درباره رضایت آنان از کیفیت خدمت رسانی دستگاه.



مسئول واحد: آقای علی خسروی
 
 

شرح وظایف مسئول واحد

۱- اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رسانی از طریق بروشور، پمفلت و.......
۲- بازنگری و اصلاح مجدد روشهای انجام کار به منظور ایجادسهولت و افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی به مردم
۳- نصب منشوراخلاقی دانشکده درمعرض دید ، به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع
۴- نظرخواهی از مراجعان به دانشکده ، درباره کیفیت خدمت دهی و چگونگی برخورد کارکنان
۵- ایجاد سازوکارهای لازم به منظور تشویق و تنبیه کارکنان که موجب رضایت خدمت گیرندگان می شود و برخورد با کارکنان خطا کار
۶- نظر سنجی از مردم درباره رضایتآنان از کیفیت خدمت رسانی دستگاههای دولتی
۷- شفاف و مستند سازی نحوه ارائهخدمات به ارباب رجوع
۸- آمادگی برای ارائه اطلاعات و توضیحات کافی در مورد نیازبه خدمت گیرندگان
۹- جلوگیری از ا سراف و پرهیز از مصرف بیهوده امکانات واموال سازمان
۱۰- در دسترس قرار دادن فرم نظر سنجی ارباب رجوع (موضوع ماده ۸طرح تکریم)
۱۱- جمع بندی فرم ماهانه نظر سنجی از ارباب رجوع (موضوع ماده ۸ طرحتکریم ) ودر اختیار مدیران واحد ها قرار دادن و ارسال فایل الکترونیکی آن به مسئول طرح تکریم ارباب رجوع در دانشگاه
۱۲- همکاری و پیگیری همه جانبه بامسئولین در جهت برگزاری کلاس های آموزشی در راستای طرح تکریم
۱۳- اطلاع رسانی به موقع به مراجعین قبل از تغییر و تحول و جابه جایی واحد خدمات دهنده